Polityka lokalna

Kto przygotuje strategię promocji Miasta Gliwice?

Miasto przystąpiło do sporządzenia strategii promocji. Zlecenie na kwotę 135 300 zł przekazane zostało firmie „Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie” w trybie bezprzetargowym. Tworzenie strategii potrwa do końca 2021 roku.

Brak strategii promocyjnej to zarzut, który w stronę Urzędu Miejskiego kierowało wielu aktywistów, społeczników i dziennikarzy. Tym bardziej może cieszyć fakt, że magistrat w końcu zdecydował się na ten krok. Miasto wybrało z wolnej ręki wykonawcę Strategii Promocji Miasta Gliwice. To firma „Busz man. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie” z Katowic.

Firma powstała na bazie dwudziestoletnich doświadczeń dr Marii Buszman. Wspólnie z zaangażowanym zespołem wspiera w rozwoju firmy, instytucje, organizacje pozarządowe oraz osoby, poprzez doskonalenie ich działań w zakresie komunikacji, public relations oraz promocji. Firma wykorzystuje wiedzę, doświadczenie i energię, aby efektywnie i skutecznie doradzać, szkolić, wykonywać badania i analizy oraz strategie i plany.

https://buszman.biz

Jak czytamy na stronie podmiotu „Doświadczenie dr Marii Buszman i Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie to ponad 700 zrealizowanych projektów, 5000 godzin szkoleniowych dla instytucji, firm, organizacji pozarządowych i osób.” Wśród zadowolonych klientów: KZK GOP, Fiat, Miasto Chorzów, Future Processing, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, NSZZ Solidarność, Powiat Mikołowski, Tauron.

O rozpoczęciu procesu tworzenia strategii poinformowała także wiceprezydent Ewa Weber:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button