
W ramach prowadzonego monitoringu odnotowujemy umowy zawarte przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię z Grupą Agora. Usługi świadczone przez Agorę kosztowały GZM w latach 2019-2021 prawie 400 000 zł.
Projekt Miasta Idei jest inicjatywą Grupy Agora, która ma być próbą zwrócenia uwagi na procesy, jakie zachodzą w miastach, na ich problemy, ale przede wszystkim – wyszukiwaniem takich kierunków rozwoju miast, aby stały się one atrakcyjne dla mieszkańców. W ramach projektu odbywają się warsztaty i panele dyskusyjne dotyczące rozwoju miast. W ciągu prawie 2 lat na Śląsku odbyło 25 spotkań. W 2017 r. powstał też kwartalnik „Miasta Idei”. Pierwszy numer pism opowiadał o budowaniu metropolii, w drugim numerze kwartalnika można było znaleźć odpowiedź, jak spędzić czas wolny w miastach na Śląsku. Wrześniowy numer dotyczył komunikacji oraz tego, jakie zmiany w transporcie publicznym czekają Górnośląski Okręg Metropolitarny. Od 2018 r. dodatek „Miasta Idei” ukazuje się z „Gazetą Wyborczą” raz w miesiącu.
Poniżej publikujemy listę umów zawartych między Metropolią Górnośląsko-Zagłębiowską a Grupą Agora. Poniższe informacje dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej GZM.
Przedmiot umowy: | Rok zawarcia umowy: | Nazwa kontrahenta: | Wartość umowy brutto: |
Organizacja na rzecz GZM warsztatów i paneli dyskusyjnych w ramach projektu „Miasto Idei” | 2020 | Agora S.A., Katowice | 98 400,00 zł |
Publikacja reklam w wydaniu Kwartalnika Samorządowego „Miasta Idei” | 2019 | Agora S.A. | 3 999,96 zł |
Organizacja warsztatów i paneli dyskusyjnych w ramach projektu pn. „Miasta Idei” | 2019 | Agora S.A., Warszawa | 78 720,00 zł |
Zakup powierzchni reklamowej w magazynie Super Miasta | 2020 | Agora S.A., Warszawa (o/Katowice) | 49 200,00 zł |
Usługa w zakresie promocji i reklamy w ramach specjalnego ogólnopolskiego dodatku do Gazety… | 2020 | Agora S.A., Warszawa (o/Katowice) | 18 450,00 zł |
Organizacja debaty online oraz świadczenie usług promocyjnych | 2020 | Agora S.A., Katowice | 34 317,00 zł |
Wykonanie insertu magazynu „W Metropolii” w dzienniku „Gazeta Wyborcza” | 2020 | AGORA SA, Warszawa | 6 826,50 zł |
Wykonanie insertu magazynu „W Metropolii” w Gazecie Wyborczej | 2021 | AGORA S.A., Warszawa | 20 479,50 zł |
Usługi promocyjne i reklamowe dla GZM w ramach projektu „Zawsze po drodze…” | 2021 | AGORA S.A., Warszawa | 22 000,00 zł |
Organizacja trzech wydarzeń w ramach projektu pn. „Miasta Idei” | 2021 | AGORA S.A., Warszawa | 66 420,00 zł |
suma wydatków: | 398 812,96 zł |
O umowie zawartej przez miasto Gliwice z wydawcą Gazety Wyborczej o nazwie Akcja pod nazwą „Miasta Idei”, w ramach której zleceniobiorca zorganizuje warsztaty na Microsoft Teams oraz panel dyskusyjny online (tzw. debatę) 18 maja 2021 roku, których tematem będą zagadnienia związane z szeroko pojętą kulturą w Gliwicach oraz powołaniem nowej instytucji kultury, za którą Urząd Miasta zapłacił 22 140 zł pisaliśmy już TUTAJ.
Piszecie o produkcie Microsoftu. Jak się zapatrujecie na Office 365 dla firm? W sensie to rozwiązanie https://www.teleaudyt.pl/microsoft-365/microsoft-365-dla-firm/ ? Czy to optymalny pomysł dla biznesu, a może jednak średnio? Pomysły, podpowiedzi?